22 de maig 2008

Jo anava amb el Chelsea

No és perquè el Manchester hagués eliminat el Barça. Però per un dia, ahir vaig anar amb el Chelsea i m'hauria agradat que l'equip d'Abramovich hagués guanyat la seua primera Copa d'Europa. Fins ara, el Chelsea era un d'aquells equips que em feien ràbia, suposo que per una barreja d'enveja-admiració, pels diners d'Abramovich i per la gran qualitat dels jugadors, fitxats a cop de talonari. Però ahir el Manchester encara m'agradava menys, sobretot perquè ja no aguanto el posat prepotent de sir Alex Ferguson (sempre mastegant xiclet amb la boca oberta) ni la màxima estrella de l'equip, Cristiano Ronaldo. El Manchester té grans jugadors que ja m'hauria agradat veure jugar al Barça algun dia, com Giggs, Paul Scholes o l'Apache Tévez. Però penso que Ferguson ha apostat per un futbol, en aquesta Champions, molt allunyat de l'estil de joc tradicional del Manchester, entregant l'equip als contraatacs i sobretot a les filigranes excessives de Ronaldo.
En canvi, el Chelsea havia guanyat molt, amb la destitució de Mourinho. Fins i tot m'havia començat a caure bé John Terry, un dels jugadors del Chelsea que més vaig avorrir cada vegada que el Barça s'ha hagut enfrontat les últimes temporades a l'equip de Londres. Ara per ara, si hagués de fitxar algun jugador del Chelsea per al Barça, a més a més de Lampard, també intetaria portar Terry. No m'importa que ahir fallés un penal decisiu. De fet, vaig sentir molta llàstima per ell. El capità del Chelsea, l'ànima de la seua defensa, és com el nostre Carles Puyol. Crec que Abraham Grant va equivocar-se fent-li xutar l'últim penal, i que l'entrenador també va errar quan va decidir traure Anelka al camp. Al canterà Terry li va pesar la gran responsabilitat de xutar un penal que hauria encimbellat el Chelsea a la glòria, mentre que Anelka no és més que un dels molts mercenaris del futbol, de tornada de tot, que ni tan sols va immutar-se quan va fallar el penal. El futbol és injust, perquè ni tan sols aquest gran porter que és Peter Chec va poder fer res per evitar la tragèdia del seu equip. En canvi, Van der Sar, un porter molt pitjor, ja és el nou heroi de l'afició de Manchester.

About the Author

Gustau Moreno

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

2 COMENTARiS:

  1. pos jo en el Manchester i mira que no em cauen bé, ja que soc de Yorkshire.
    Pero els de Chelsea encara menys per l'historia de pijos i xulos que sempre han portat damunt. Al Lampard encara li salvaria pero el Terry, despres de aparcar al lloc dels discapacitats i negar-se a moure's el cotxe, pos, es el mateix xulo que altres i que m'ha caigut totalment de la gracia :)

    El Manchester este any han apostat i fort pels Champions inclos arriesgant perdre punts al Premier per assegurar un equip descansat i preparat per arribar al final. Poster no tan bonic, pero si mires els partits que han jugat al premier, alli si qua s'han lluit.
    Este any era el 50 aniversari del accident de Munich i crec que per aixo s'han assegurat de guanyar el champions.
    Jo ni vaig mirar el futbol, ni vaig anar als Freaks, ja que hi havia reunio de la Plataforma i lo primer és lo primer !!

    ResponElimina
  2. Entenc el que dius, Brian.
    Però a la Premier jo anava amb el Liverpool, i la final de la Champions vaig preferir que la guanyés el Chelsea. A més, en els últims anys és l'equip que crec que s'ha esforçat més per guanyar-la. Engany s'havien centrat en la Champions i han descuidat la lliga, per això l'ha guanyat el Manchester.
    Jo vaig dimecres vaig preferir mirar la final de Champions, ja que Freaks ja l'he vist més d'una vegada. Però com que vaig arribar tard a casa, havia de compaginar el Canal+30 amb el Canal+ normal.
    Quin desfici!

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
Pantalla-Completa és un bloc personal de caràcter informatiu, que permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així Pantalla-Completa no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

 
#Pantalla-Completa © 2015 - Designed by Templateism.com