19 de gen. 2007

Cinc mentides i cinc veritats

L'amic i blocaire Jaume Llambrich, responsable d'El Basar de les Espècies, m'ha proposat un joc força interessant i divertit. Es tracta de dir cinc mentides i cinc veritats sobre un mateix, i deixar que els lectors endevinin (si volen) què és veritat i què és mentida.
Per tant, aquí van les meues:
1-He pujat en ascensor amb la Maria de la Pau Janer
2-Vaig sortir d'extra en un episodi de Poble Nou
3-Vaig pegar-li un cop de colze a l'expresident, Jordi Pujol
4-Vaig proposar-li el títol de L'Hivern del Tigre a Andreu Carranza, després de llegir el manuscrit de la novel·la
5-Vaig sortir despullat (però era una foto trucada!) a la contraportada d'un fanzine friki
6-He publicat un llibre de pomes que es titula L'ull de la maçana
7-Vaig coincidir durant les vacances amb Emilio Aragón i tota la seua família
8-Conservo l'acta fundacional de la Plataforma en Defensa de l'Ebre
9-Vaig trobar-me el periodista i presentador Toni Soler (sí, el de Polònia) pixant en uns lavabos
10-Vaig comprar per internet un fragment de la relíquia de la Cinta

Convido a tots els lectors de l'Ebremedia que tinguin un bloc a fer el mateix exercici...

About the Author

Gustau Moreno

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

10 COMENTARiS:

  1. Veritat: 1, 4, 5, 6, 8
    Mentida: 2, 3, 7, 9, 10

    ResponElimina
  2. Daniel, sento dir-te que no has encertat la combinació guanyadora.
    Continua jugant...

    ResponElimina
  3. Mentides: 2, 3, 4, 7, 10
    Veritat: 1, 5, 6, 8, 9

    ResponElimina
  4. Veritat: 3,5,6,7,9
    Mentida:1,2,4,8,10

    ResponElimina
  5. Bona nit Gustau, jo no et conec massa però diria que la 4 es veritat... seguiré investigant.

    ;)

    ResponElimina
  6. Ho sento, Rodamon. Només has encertat 3.

    ResponElimina
  7. Efectivament, Jaka, la 4 és veritat. ;-)

    ResponElimina
  8. a vore si tinc sort...
    V: 1, 4, 5, 6, 9

    (ho confesso, la 4 l'he posat a vertader perquè l'ha encertat la jaka, sinó l'hauria posat a mentida!)

    ResponElimina
  9. En Jaume s'ha apropat molt. Només n'ha fallat una!

    ResponElimina
  10. encara serà mentida lo de la Mari Pau...

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
Pantalla-Completa és un bloc personal de caràcter informatiu, que permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així Pantalla-Completa no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

 
#Pantalla-Completa © 2015 - Designed by Templateism.com