1 de maig 2006

Tarzan era el millor...

A l'anterior comentari, us he parlat del ninot en miniatura de Ruy, el Pequeño Cid, que encara conservo, així com de les miniatures d'animalets que també em sortien als pastelitos. Eren els animals de la sèrie de dibuixos animats de Tarzan, sens dubte una de les meues preferides... Tarzan va ser el meu primer superheroi favorit, molt abans que Superman, Batman o Spiderman. De fet, als Estats Units, el personatge creat per Edgard Rice Burroughs es considera una de les primeres grans icones de la ciencia-ficció, per molt que aquí aquesta classificació ens pugue semblar una mica estranya.
Els primers còmics que van comprar-me eren els de Tarzan, i jo no devia tindre més de dos o tres anys. Encara no sabia llegir, però m'agradava mirar els seus dibuixos. Recordo que mon iaio va comprar-me un còmic de Tarzan un matí que vam anar a passejar per Tortosa, concretament al quiosc que hi havia davant del mercat. És un dels pocs records que tinc de mi, en privat, amb el meu avi, perquè va morir poc després. Aquell dia, com que jo era tan menut, de seguida em cansava i m'assentava a descansar en qualsevol lloc. Mentre descansava, aprofitava per fullejar el meu còmic nou de Tarzan.
M'he posat a buscar la capçalera de la sèrie de dibuixos animats i l'he trobat, però només en la seua versió francesa. El títol original de la sèrie era "Tarzan, lord of the jungle", i com deia va ser emesa pels volts de 1978-79.

About the Author

Gustau Moreno

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
Pantalla-Completa és un bloc personal de caràcter informatiu, que permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així Pantalla-Completa no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

 
#Pantalla-Completa © 2015 - Designed by Templateism.com