Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Terra Nova. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Terra Nova. Mostrar tots els missatges

14 de jul. 2010

Un cop estrenada "The Pacific" a la cadena HBO -aquí l'hem pogut veure a través de Canal+-, els nous projectes d'Steven Spielberg per a la televisió van prenent forma. El que sembla que está més a prop és "Falling Skies", que estarà protagonitzada per Noah Wyle ("Urgencias"), i de la qual la cadena per cable TNT ja ha confirmat que tindrà una temporada completa, després d'haver filmat l'episodi pilot. "Falling Skies" s'estrenarà a l'estiu del 2011, i recorda temàticament sèries anteriors com "V: Los Visitantes" i "Jericho", ja que explica com un grup de persones, soldats i civils, sobreviuen i resisteixen després d'una invasió extraterrestre. Encara no hi ha cap tràiler d'aquesta sèrie que, a priori, s'entèn que serà una ficció amb grans efectes especials però també de personatges. En canvi, sí que han començat a circular les primeres imatges promocionals.

L'altre projecte d'Spielberg és per a la cadena Fox, i es titularà "Terra Nova". La sèrie transcorrerà en un futur llunyà, d'aquí a 150 anys, però després retrocedirà 85 milions d'anys, fins a l'època dels dinosaures. Per tant, Spielberg 100%. Així, una família del futur serà part d'una expedició massiva cap al passat, que tindrà com a objectiu la salvació de l'espècie humana. D'entrada, "Terra Nova" pinta molt bé, ja que a més d'Spielberg també hi estan treballant els guionistes de "24", un cop cancel·lada la sèrie, i el dissenyador dels efectes especials d'"Avatar".

Via: ¡Vaya Tele!

"Falling Skies" i "Terra Nova", els nous projectes televisius d'Steven Spielberg

 
#Pantalla-Completa © 2015 - Designed by Templateism.com