Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris código da vinci. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris código da vinci. Mostrar tots els missatges

16 de febr. 2008

Finalment, la nova pel·lícula d'Star Trek que està dirigint J.J.Abrams (productor executiu de Perdidos) no s'estrenarà el dia de Nadal d'enguany, ja que la premier mundial s'ha ajornat fins al 8 de maig del 2009. Els trekkies hauran d'esperar una mica més per veure a Zachary Quinto (el dolent Sylar de Héroes) interpretant un jove Spock al costat d'un repartiment estel·lar encapçalat per Eric Bana, Winona Ryder i Chris Pine en el paper d'un juvenil capità James T. Kirk. L'ajornament de l'estrena respon, segons la productora Paramount, al fet que ha hagut de modificar el seu calendari de nous llançaments, ja que la bona acollida que han tingut les primeres imatges de la pel·lícula l'obliguen a col·locar el nou film d'Star Trek en una època de l'any més propícia per garantir un gran èxit de públic. De fet, des de fa un parell d'anys els estudis ja no estrenen les grans superproduccions per Nadal, sinó de cara a l'estiu, com ja va passar el 2007 amb Spider-man 3, que també va estrenar-se a principis del maig. De fet, segons els càlculs fets pels experts, la setmana del 8 de maig del 2009 no hi ha prevista cap estrena important, ja que just la setmana abans s'haurà estrenat la pel·lícula X-Men: Wolverine, en què ens explicaran els orígens de Lobezno. I just la setmana després, hi ha la segona part del Codi Da Vinci, i per tant és fàcil que Star Trek rebenti els cinemes de tot el món en el cap de setmana de la seua estrena. Aquest és l'espectacular teaser tràiler de l'onzena pel·lícula basada en la sèrie Star Trek...

'Star Trek XI' es retarda al maig del 2009

 
#Pantalla-Completa © 2015 - Designed by Templateism.com