19 d’abr. 2007

Reedició de luxe dels còmics clàssics de la Marvel sobre 'Star Wars'

Em considero un bon seguidor de la saga de La Guerra de las Galaxias, però no m'he dedicat a col·leccionar qualsevol objecte sobre Star Wars. Tinc algunes figuretes i també les pel·lícules en VHS, però encara no m'he comprat l'edició en DVD, perquè estic pendent que algun dia l'amic George Lucas es decidisca a posar a la venda el pack definitiu, amb les sis pel·lícules i tots els extres. És qüestió de temps... De totes maneres, una de les possessions que em fa sentir més orgullós és una adaptació al còmic de l'episodi cinquè, El imperio contraataca, segurament la millor pel·lícula de tota la saga. Van comprar-me aquest còmic quan era menut, un dia que estava malalt a casa, i és un dels pocs tebeos que conservo en millors condicions, d'aquella època. Ara m'ha arribat que Planeta deAgostini acaba d'editar el primer volum que recull la sèrie de còmics que Marvel va començar a publicar el 1977. Es titula Clásicos Star Wars: Hace mucho tiempo... Nº 01: Doomworld. Com us deia, a la Marvel van fer alguna adaptació de les pel·lícules oficials, però als còmics d'Star Wars (al meu també) hi havia històries independents, que donaven continuïtat als arguments que la gent havíem vist al cinema. Així, Luke, Han Solo i Chewbacca també eren personatges de còmic... La intenció de Planeta deAgostini és publicar ara la col·lecció en set volums, que prometen satisfer per igual "als incondiconals d'Star Wars, als amants a la cultura pop i als col·leccionistes de productes kitsch". Cada llibre té unes 330 pàgines i el preu és d'uns 25 euros.

About the Author

Gustau Moreno

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
Pantalla-Completa és un bloc personal de caràcter informatiu, que permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així Pantalla-Completa no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

 
#Pantalla-Completa © 2015 - Designed by Templateism.com