17 de jul. 2007

Basté farà els matins de Rac1

Llegeixo avui que Jordi Basté dirigirà i presentarà el programa Els Matins de Rac1 a partir del setembre, en substitució de Xavier Bosch. Segons sembla, Bosch deixa la ràdio per motius personals, després d'haver presentat durant tres anys el magazine informatiu de l'emissora del grup Godó. És curiós perquè Basté ja va substituir Bosch a les nits de Rac1, quan l'actual Tu diràs em va deixar sense un dels meus programes favorites de tota la història de la ràdio catalana, Cafè Baviera. En aquell moment, em vaig emprenyar molt, perquè el Cafè Baviera s'acabava. A més, si vaig passar-me de Catalunya Ràdio a Rac1 va ser precisament per no escoltar més el programa de Basté (en aquell moment a l'emissora pública). Per tant, que Basté canviés d'emissora i arribés a Rac1 per fer el programa nocturn d'esports, m'emprenyava. Ara Basté torna a substituir Xavier Bosch, però pel matí, i el Tu diràs serà presentat i dirigit per Josep Maria Pou, responsable també de les retransmissions del Barça a Rac1. La roda ha girat i ha deixat les coses més o menys al seu lloc, ja que Pou és ara mateix el meu locutor preferit de partits de futbol.

About the Author

Gustau Moreno

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Publica un comentari a l'entrada

NORMES D'ÚS
Pantalla-Completa és un bloc personal de caràcter informatiu, que permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així Pantalla-Completa no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

 
#Pantalla-Completa © 2015 - Designed by Templateism.com